Sede electrónica Concello de Padrón

05:45:04 Sábado 23 de novembro 2024
Estás en:

Detalle trámite

Reclamacións, queixas e suxestións

O procedemento "Reclamacións, Queixas e Suxestións" ten por obxecto articular o dereito da veciñanza a formular suxestións, expor queixas ou presentar reclamacións ante a Entidade Local.

Preferentemente de forma telemática a través do botón “Iniciar trámite”. Se a persoa interesada non utiliza a vía telemática, poderá descargar o impreso ou impresos dende esta páxina ou acudir ao rexistro da Entidade Local, onde lle facilitarán o dito impreso/s normalizado/s para presentar.

  • Solicitude de reclamacións, queixas e suxestións.
  • Variable en función do documento anexado polo interesado. Anexo libre; admítese calquera documentación que reforce a reclamación, queixa ou suxestión presentada.

Nome: Reclamacións, queixas e suxestións.

Unidade tramitadora: Alcaldía.

Inicio do procedemento: A instancia de parte.

Tipo de interesado: Persoa física ou xurídica.

Órgano de resolución: Alcaldía.

Carácter silencio administrativo: Silencio negativo.

Prazo de resolución: Tres meses.

Taxas/impostos: Non aplica.

Canles de atención: Telemático (Iniciar trámite)

                                     Presencial.